Termékek
Fórum
Nincsenek témák!
Tanúsítvány
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Látogató számláló

Termékek

BALATON BRINGÁVAL - új utak, friss élmények
Útikönyv, gyönyörű fotókkal!

25 túra a Balatonnál - nem a tókerülő bringaúton, de azt érintve. Tekertünk a Keszthelyi-hegységnél, a Káli-medencében, a keletre eső kis falvakon át, Badacsony majrés lejtőin, a Somogy lankáin, a Kis-Balatonnál... Megnéztünk néhény közbeeső sziklát, múzeumot, erdőt és mezőt, kilátót és kikötőt. Teszteltünk hoteleket, éttermeket, pincészeteket. Mindezt humorral, izgalmakkal, személyes hangvétellel, részletes térképekkel és gyönyörű fotókkal tálalva

Kedves Olvasó!

25 túra a Balatonnál. Nem spóroltunk a kilométerekkel: körbebringáztuk a keszthelyi vidéket, a nem alacsony Badacsonyt, a Káli-medencét, s a felvidék megannyi kegyetlen hegyét. Körbetekertük a kelet tájait, és nyurga hurkokra fűztük Somogy falvait. Kerekeztünk autóúton, mezőn, völgyön, levélágyon: bükkön, tölgyön. Került a könyvbe túra elég: pihentető s büntető, némelyik könnyed, másutt majd pereg a könnyed.
De nem csak az utakat róttuk! Települések jöttek elénk, szédítettek tornyaikkal, barlangokkal, kishidakkal, nagypiaccal. Teszteltünk temérdek szállodát és éttermet, s szőlőfürtöt, mi itt termett. Jól megnéztünk minden sarkot, múzeumot, állatparkot.
Jegyzeteltünk, fotóztunk, eltévedtünk, bolyongtunk. Távokat mértünk, hegynek föl irgalmat kértünk. Aztán hazaértünk. Ha nem csak körbetekerni akarod a tavat, van pár ötletünk.